Χθες έφυγα από τη δουλειά με μια φίλη. Περπατούσαμε προς το μετρό, όταν είδα μια ανθοδέσμη με 2 μόνο κόκκινα τριαντάφυλλα πεταμένη στο δρόμο. “Kρίμα τα λουλουδάκια καλή μου, τι σου φταίγανε “, μονολόγησα. Δεν ξέρω γιατί ήμουνα σίγουρη ότι κάποια θύμωσε με κάποιον και τα πέταξε στη μέση του δρόμου. Δεν είναι σύνηθες για μένα να μιλάω ή να γίνομαι γλυκιά. Αλλά έχω ένα θέμα με τα λουλούδια, ίσως γιατί έχω πάρει ελάχιστες φορές στη ζωή μου, ίσως απλά γιατί τα θεωρώ πολύ ξεχωριστό δώρο. Ειδικά όταν προσφέρονται χωρίς αφορμή. Τα σήκωσα, τα κοίταξα και μετά είδα τριγύρω. Δεν υπήρχε κανείς. Πλησίασα λοιπόν την πιο κοντινή πόρτα και τα έβαλα εκεί.
Έφυγα χαμογελώντας. Σκεφτόμουνα μια ιστορία που μπορώ να γράψω από αυτό το γεγονός. Που να τελειώνει με αυτήν την εικόνα. Η φίλη μου γέλασε σκεπτόμενη πόσες παρεξηγήσεις μπορεί να δημιουργήσει αυτή η ανθοδέσμη σε αυτήν την πόρτα. Αλλά που ξέρεις φιλενάδα; Μπορεί να κάνει κάποιον ή κάποια ευτυχισμένο.
Άντε λοιπόν να τη δω ροζ σήμερα..
Και να θυμηθώ πόσες φορές έχω πάρει λουλούδια.
Χμμ..
Όταν έκλεινα τα 16 ο Ν. στο παρτυ γενεθλίων μου έφερε 15 κόκκινα τριαντάφυλλα.
Σε μια κατάνυξη ποτών και διαφόρων ο Δ. μου έδωσε ένα κίτρινο τριαντάφυλλο.
Το καλοκαίρι των 17 μου, ο Τ. μου χάρισε κάτι κλεμμένα γιασεμιά. Τον ίδιο χειμώνα μου έφερε δύο κόκκινα και ένα λευκό τριαντάφυλλο.
Στα 19 ο Κ. με έβλεπε για 2 βδομάδες άρρωστη και ήρθε να με δει κρατώντας μια ανθοδέσμη πράσινη και κόκκινη.
Και πριν ένα χρόνο που έγινα 24 ο Γ. ήρθε με λουλούδια για “να μην παραπονιέμαι που κανένας άντρας δεν μου φέρνει”.
Θα σε λυπήσω Γ. αλλά θα συνεχίσω να παραπονιέμαι. Νάζια κάνω μωρέ, για να εξασφαλίζω ότι κάπου-κάπου θα παίρνω και λουλούδια. Μπορεί να νομίζουν ότι λόγω γενικότερου κυνισμού και γκρίνιας τα απεχθάνομαι. Αλλά δεν είναι έτσι. Είναι το μόνο δώρο που πάντα με κάνει να κλαψουρίζω κρυφά.
Κάτσε να σκεφτώ τι έγινε με αυτούς που μου φέρανε.. όχι όχι δεν θα το σκεφτώ. Είπαμε σήμερα την είδα ροζ!
Μπορεί να έχω ξεχάσει άλλους ανθρώπους που μου χαρίσανε. Αλλά περάσαν τα χρόνια, στην πορεία ήρθε ο σουρεαλισμός και μέρος του εγκεφάλου απήχθη κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες!
Scarlet for me and scarlet for you .. που τραγουδάει και ο αρχηγός..
Άσε μην πω καλές γιορτές, είπαμε ροζ αλλά όχι κι έτσι.
(εντάξει επανήλθα στα συνηθισμένα μου!)

