-Πόσοι σουρεαλιστές χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα;
-Μπλε.
-Θα έρθει τελικά ο Godot;
-Κάτσε να τελειώσει το σεξ ο Μπέκετ και βλέπουμε.
-Τελικά όλα στη ζωή είναι θέμα μοίρας.
-Αχ να τη και η μοίραα! Καλώς την.
-Παράγγειλε ένα ποτάκι για τη μοίρα.
-Βοτκίτσα;
-Ε ναι λέμε.
– Κάτσε να σου λασκάρω λίγο την αλυσίδα και να παίξεις μέχρι τη γωνία για να μπορώ να σε βλέπω.
-Έχω αρρωστήσει! Είσαι blogger?
-Θέμα ψευδαίσθησης είναι.
-Μ ‘ αρέσει αυτό το παραδοσιακό στον άντρα.
-Η μεγαλύτερη ματαιοδοξία είναι ο φεμινισμός.
-Χάνεις τα όρια.
-Μηχανισμός αυτορρύθμισης.
-Άντε γεια μας!
-Είσαι ανάγωγη! Δεν τσούγκρισες ποτήρι με την μοίρα!
– Είναι που μ’ έχει ξεχάσει χρόνια, γι’ αυτό.
-Να σε φιλήσω;
-Όχι γιατί αυτό θα είναι πραγματικό.
-Η ευτυχία δεν υπάρχει σαν όρος. Άρα ούτε και η μοίρα.
-Εγώ είμαι ρεαλίστρια.
-Μη ρεαλιστής θα πει μη ελεύθερος.
-Συγκλίνει ο κυνισμός και ο ρεαλισμός;
-Όχι αν τα έχεις διαχωρίσει.
-Δεν ξεφεύγεις από την πραγματικότητα.
-Ξεφεύγεις.
-Έχω έναν κόσμο μέσα στο κεφάλι μου. Καμιά φορά ακούω και μουσικές εκεί.
-Όλοι οι δημιουργικοί άνθρωποι ακούνε φωνές.
-Δεν θέλω να το δω πεζά.
-Έχω επιλέξει.
-Αόρατα σκοινάκια μας κινούν.
-Πόσο μεγάλη είναι η ανασφάλεια;
-Όχι απλά είναι το κόστος ευκαιρίας.
-Μη μου επιτίθεσαι.
-Έχεις δίκιο. Θα το διορθώσω.
-Ας αλλάξουμε κουβέντα.
-Όχι.
-Ναι.
-Εγώ είμαι η παρένθεση.
-Γι’ αυτό δε σου δίνω σημασία.
-Πείραμα μιας ανώτερης δύναμης.
-Εγώ δεν λέω ότι δεν υπάρχει Θεός.
-Η μοίρα, το πεπρωμένο, το σκουλήκι που θα φτιάξει ο βιολόγος.
-Πιστεύω στο τυχαίο.
-Κι ο σκοπός;
-Αν και αν.
-Αυτός στο μπαρ με κοιτάει περίεργα.
-Είναι που μου έχεις βάλει την αλυσίδα. Και που ψάχνεις το κλειδί του δωματίου μα δεν το βρίσκεις. Και δε σου λέω που είναι.
-Σταμάτα να γράφεις.
-Σου ‘χω πει ότι παρακολουθώ σεμινάρια φωτογραφίας;
– Τι άλλο βαρετό θα ακούσω σήμερα;
-Πάλι γουρουνιές λες!
-Riders on the storm.
-Δεν είμαι καλά.
-Το ξέρω αυτό.
-Όχι φιλιά, αισθάνομαι αδύναμη μετά.
-Χρειάζονται κάτι βραδιές σαν την αποψινή για να τρώει ο κυνισμός μου κλωτσιές στα αρχίδια.
-Γράψτο αυτό και μετά μας το εξηγείς.

Χρόνια πολλά Μ.

