This is a weeping song
A song in which to weep
While we rock ourselves to sleep
This is a weeping song
But I won’t be weeping long
But I won’t be weeping long
But I won’t be weeping long
But I won’t be weeping long

Όχι πια θάνατοι
οχι πια διάβασμα με ηρεμιστικά
οχι πια ύπνοι με τηλέφωνα ανοιχτά

This is a weeping song
A song in which to weep
While we rock ourselves to sleep
This is a weeping song
But I won’t be weeping long
But I won’t be weeping long
But I won’t be weeping long
But I won’t be weeping long

Όχι πια δάκρυα
δε ζηλεύω πια
και δε θολώνω τα γυαλιά μου πια για σένα

Όχι πια πρόστυχα μηνύματα

Όχι πια έρωτες

But I won’t be weeping long
But I won’t be weeping long
But I won’t be weeping long
But I won’t be weeping long

Μια σύμπραξη των Κόρε Ύδρο «Όχι πια έρωτες» και του Nick Cave «The weeping song»
για τη μέρα που απλώνεται μπροστά μου και θέλω μόνο να τα ψιθυρίζω

