-Λοιπόν σας ακούω.Τί έχετε;
-Γιατρέ δεν είμαι καλά.Έχω πονοκεφάλους.
-Μάλιστα.Δηλαδή που ακριβώς πονάτε;
-Στο κεφάλι γιατρέ.Αλλά δεν είναι σαν ημικρανία.
-Σας παρακαλώ κυρία μου που θα μου κάνετε και τη διάγνωση.Όλοι ειδικοί γίναμε.
-Μάλιστα γιατρέ.
(Βγάζει ένα χοντρό βιβλίο)
-Ακούτε φωνές;
-Συνέχεια.Αλλά ξέρετε έχω ακούσει οτι όλοι οι δημιουργικοί άνθρωποι ακούνε φωνές.
-Μάαααλιστα.Και τι δημιουργικό κάνετε;
-Γράφω , τραγουδάω , διάφορα.
-Δηλαδή τα χόμπι σας μας τα λέτε δημιουργικά;
-Εεε ναι.
-Μάαλιστα.
(Ξεφυλλίζει το βιβλίο)
-Οι σκέψεις σας τρέχουν;
-Ναι , πολλές φορές δεν προλαβαίνω να επεξεργαστώ
-Εντάξει κατάλαβα.Μανιοκατάθλιψη μάλλον.
-Τί;;
-Μανιοκατάθλιψη είπα.Θα πάρετε για ένα μήνα αυτά τα χάπια (σκριτς-σκρατς το στυλό στο συνταγολόγιο) και δύο φορές την εβδομάδα θα έρχεστε σε εμένα.70 Ευρώ και τελειώσαμε.
-Μα
(Σκύβει μπροστά)
-Χαλαρώστε.Δεν είναι τίποτα.Πάλι το ίδιο όνειρο βλέπετε.

